Успешные интернет-магазины начинаются здесь!

Модули и шаблоны для опенкарт, форумы техподдержки, сообщества OpenCart .

SignUp Now!
Иконка ресурса

OC 2.x Complete Marketing Manager (for Facebook & Google) 2.5.3

Нет прав для покупки (500.00 $)
566494a9c478b-resize-710x380.jpg

This extension provides Google and Facebook dynamic remarketing, conversion codes and product feeds. It's the only extension, which also provides dynamic remarketing via Analytics, which is currently the only way to have dynamic remarketing in countries, that are not supported by the Google Merchant Center. It supports the dynamic remarketing tags via Google Merchant Center or via Google Analytics, it also supports the new Facebook audience pixel code for dynamic remarketing in Facebook.
This extensions also adds conversion tracking codes for the success page, and an universal tracking field, which allows to apply multiple static tracking codes for other social and marketing networks. The conversion value and currency is automatically set for google and facebook.
All settings can be found in the System/Settings[edit]->"Conversion Manager" tab and in the System/Settings[edit]->"Remarketing Manager" tab.
All feeds can be found in Extensions→Feeds, additional settings for Google merchant center can be found in Catalog→Categories [edit] (data) tab for google's taxonomy setup and in Catalog->Products→Products [edit] (Google Merchant Center) tab for apparel and colors.
If you want to use the facebook product feed, it is recommend to install the merchant center feed and set in all your categories the corresponding google category taxonomy. Without google's taxonomy, facebook will complain about missing categories, but the feed will work, so it's only optional.
This extension supports feed creation for super large shops, where the product feed size can reach multiple GB (google merchant center supports 4GB and facebook 8GB).
You can set a cron job, to create a product feed file instead of loading the feed directly, this is optional, but I recommend it for very slow and large shops.
Модуль позволяет настроить динамический ремаркетинг для Google (через Google Analytics и через Google Merchant Center, но последний подходит не для всех стран. По словам авторов, это единственный модуль, который так умеет!) и для Facebook.
Модуль так же добавляет коды отслеживания конверсии на страницу успеха (после оформления заказа), а так же, универсальные поля для других социальных и маркетинговых сетей (т.е. потенциально, модуль может работать не только с Google и Facebook!). Валюта и конверсия автоматически подставляется для Google и Facebook
Настроив динамический ремаркетинг в Google Analytics, вы сможете показывать пользователям рекламу, которая с высокой вероятностью заинтересует их, с учетом того, какие страницы вашего сайта они недавно просматривали, а также с учетом похожих и наиболее популярных товаров и контента, истории покупок и демографических данных.

Если пользователи просматривают контент, сравнивают товары или переходят по объявлениям на ваш сайт, но не совершают покупок, вы можете использовать динамический ремаркетинг, чтобы повторно привлекать их внимание к этим и похожим материалам, когда они посещают другие сайты контекстно-медийной сети. При этом можно обратиться к текущим интересам (Только сегодня – скидки, которые вы не захотите пропустить) или пробудить старые (Бриллианты – это не предмет первой необходимости, но они вечны). Ремаркетинг привлекает внимание пользователей к товарам, которые им действительно интересны.

Также вы можете показывать такие объявления пользователям, которые уже совершили покупку. Вы можете повлиять на пользователей, которые уже положительно относятся к вашим товарам, и предложить им объявления на основе других товаров, которые они смотрели (Мне очень нравится это пальто. Может быть, купить к нему шляпу?)

This extension provides Google and Facebook dynamic remarketing, conversion codes and product feeds. It's the only extension, which also provides dynamic remarketing via Analytics, which is currently the only way to have dynamic remarketing in countries, that are not supported by the Google Merchant Center. It supports the dynamic remarketing tags via Google Merchant Center or via Google Analytics, it also supports the new Facebook audience pixel code for dynamic remarketing in Facebook.
This extensions also adds conversion tracking codes for the success page, and an universal tracking field, which allows to apply multiple static tracking codes for other social and marketing networks. The conversion value and currency is automatically set for google and facebook.
All settings can be found in the System/Settings[edit]->"Conversion Manager" tab and in the System/Settings[edit]->"Remarketing Manager" tab.
All feeds can be found in Extensions→Feeds, additional settings for Google merchant center can be found in Catalog→Categories [edit] (data) tab for google's taxonomy setup and in Catalog->Products→Products [edit] (Google Merchant Center) tab for apparel and colors.
If you want to use the facebook product feed, it is recommend to install the merchant center feed and set in all your categories the corresponding google category taxonomy. Without google's taxonomy, facebook will complain about missing categories, but the feed will work, so it's only optional.
This extension supports feed creation for super large shops, where the product feed size can reach multiple GB (google merchant center supports 4GB and facebook 8GB).
You can set a cron job, to create a product feed file instead of loading the feed directly, this is optional, but I recommend it for very slow and large shops.

  • dynamic Google remarketing for all countries
  • dynamic remarketing via Merchant Center
  • dynamic remarketing via Analytics
  • dynamic Facebook remarketing
  • random product in categories, to increase product hits in Google
  • automatically sets dynamic tag values in Google and Facebook
  • dynamic/static google conversion tracking code (in the body section)
  • dynamic facebook conversion tracking via the audience pixel (in the head section)
  • dynamic/static universal conversion tracking codes (in the body section)
  • google e-commerce conversion tracking
  • automatically sets conversion value in google and facebook
  • automatically sets the currency of the conversion
  • possible to switch between dynamic and static conversion values
  • Facebook product feed for dynamic remarketing
  • Google product feed for dynamic remarketing via Google Analytics
  • Google Merchant Center product feed
  • Google Business Data product feed – adwords/analytics
  • Facebook product catalog feed
  • Google category taxonomy for Merchant Center and Facebook
  • 3 new database tables for google's category taxonomy
  • simple installation, via ocmod/vqmod, no files will be overwritten
  • multi language
  • multi currency
  • multi store
  • support for Ajax Quick Checkout (Lite)
  • support for super large shops
  • alternatively the feed can be saved to a file


If you require less features, check my other extensions:
For Dynamic Remarketing Tags:
Remarketing Manager

For Conversion tracking:
Conversion Manager

For product feeds only:
Feed Manager

If you want to increase sales with nice looking discount/special tags, check this extension:
Special Discount Tags with stock status

You can check the google remarketing code with the Google Tag Assistant (chrome extension), and facebook with the Pixel Helper (chrome extension), or by checking Google AdWords and Facebook.
Demo:
Complete Marketing Manager - demo page

Admin:
Complete Marketing Manager - admin page
User: demo
Password: demo
  • 566494a9c478b-resize-710x380.jpg
    566494a9c478b-resize-710x380.jpg
    60.3 KB · Просмотры: 619
Автор
marauder
Просмотры
1,355
Первый выпуск
Обновление
Оценка
0.00 звёзд 0 оценок

Другие ресурсы пользователя marauder

Сверху